ACTUALIZĂRI GOOGLE

Google a implementat recent câteva actualizări pentru a îmbunătăți calitatea rezultatelor căutării, dar și pentru a proteja utilizatorii de conținut de slabă calitate.



 Modificările-cheie se referă la:

 - Clasificare îmbunătățită a calității: îmbunătățiri algoritmice a sistemelor Google de clasare de bază pentru a evidenția cele mai utile informații de pe web și a reduce conținutul neoriginal din rezultatele căutării.

 Astfel, Google a rafinat sistemele de clasificare, pentru a înțelege mai bine dacă paginile web nu sunt utile, au o experiență de utilizator slabă sau au fost create pentru motoarele de căutare și nu pentru oameni. Aceasta ar putea include site-uri create în principal pentru a se potrivi cu interogări de căutare foarte specifice. Google se așteaptă ca această actualizare să reducă în mod colectiv conținutul de calitate scăzută și neoriginal cu 40%.

 - Politici de spam noi și îmbunătățite pentru a nu permite căutarea conținutului de cea mai slabă calitate (de exemplu, site-urile web expirate reutilizate ca depozite de spam de către noii proprietari și spam de necrolog).

 Intenția Google este de a aborda mai bine comportamentele manipulative și practicile abuzive noi și în evoluție care duc la afișarea conținutului neoriginal și de calitate scăzută.

 - Reducerea conținutului de calitate scăzută

 Întrucât metodele de creare a conținutului la scară sunt tot mai sofisticate, conținutul creat exclusiv prin automatizare nu este întotdeauna foarte clar. În această categorie intră inclusiv paginile care pretind că au răspunsuri la căutări populare, dar nu reușesc să livreze conținut util.

Uneori, site-urile web cu conținut propriu de înaltă calitate pot găzdui și conținut de calitate scăzută, furnizat de terți cu scopul de a valorifica reputația puternică a site-ului de găzduire. De exemplu, un terț ar putea publica recenzii privind împrumuturile pe un site web educațional de încredere, pentru a obține beneficii de clasare. O astfel de clasificare ridicată a conținutului poate deruta sau induce în eroare vizitatorii. Google va considera conținutul părții terțe cu valoare foarte mică, produs în principal în scopuri de clasare și fără supravegherea atentă a proprietarului unui site web ca fiind spam.

 Aceasta politică va fi pusă în aplicare începând cu 5 mai, pentru a oferi proprietarilor site-urilor timp să facă modificările necesare.

 Uneori, domeniile expirate sunt adecvate și reutilizate cu intenția principală de clasare în căutarea conținutului de calitate scăzută sau neoriginal. Acest lucru poate induce utilizatorii în eroare. Domeniile expirate care sunt folosite și reutilizate cu intenția de a spori clasarea în căutarea conținutului de calitate scăzută sunt acum considerate spam.

 Cum puteți evita penalizări din partea Google?

- evitând copierea conținutului altor site-uri și creând articole unice și relevante

- furnizând informații valoroase și utile

- publicând doar conținut bine redactat, editat și formatat

- evitând link-urile cumpărate, deoarece vor fi penalizate de Google.

- construind link-uri naturale prin crearea de conținut de calitate și promovarea activă pe rețelele sociale

- evitand folosirea cuvintelor cheie ascunse, deoarece aceasta poate atrage penalizări din partea motorului de căutare. Acestea trebuie să fie integrate organic în conținutul site-ului.

- evitând conținutul duplicat, căci poate afecta poziționarea site-ului în rezultatele căutării.

 

Comments

Popular Posts