Atenție la secretele din șifonier

Cei doi erau căsătoriți de peste 60 ani. Vorbiseră despre toate și nu păstraseră niciun secret unul față de celălalt. Doar cutia de pantofi a bătrânei, așezată cu grijă pe raftul de sus al șifonierului rămăsese o enigmă. Femeia își avertizase soțul să nu o deschidă niciodată. Nici să nu o întrebe vreodată nimic în legătură cu cutia.

Bărbatul nu se gândise niciodată la cutie dar, într-o zi, bătrânei i s-a făcut rău și medicii au fost îngrijorați.

Prevăzător, bătrânul a decis să își pună la punct actele. Și-a amintit de cutia de pantofi misterioasă. A luat-o și a dus-o lângă patul soției sale. Ea a fost de acord că era timpul ca el să afle ce era în cutie. 

Când a ridicat capacul, a găsit doua mileuri croșetate frumos și un teanc de bani. Erau mulți bani - câteva zeci de mii de euro. A întrebat-o despre conținutul neobișnuit.

- Când eram căsătoriți, a povestit femeia, bunica mea mi-a spus că secretul unei căsnicii fericite este să nu ne certam niciodată. Ea mi-a spus că, dacă mă enervez vreodată pe tine, să tac și să croșetez.

Bătrânul a fost atât de mișcat, încât i-au dat lacrimile.  În cutie erau doar două mileuri. Deci fusese supărată pe el doar de două ori în toți acești ani.

- Draga mea, a spus el, acum înțeleg ce este cu aceste mileuri. Dar banii? De unde sunt?


-
Oh, spuse femeia înainte de a-și da sufletul, banii i-am câștigat din vânzarea mileurilor, de-a lungul anilor. Ultimele două nu am apucat să la vând, pentru că m-am îmbolnăvit. 


#aigrijădetine

Comments

Popular Posts