Am intalnit doi copii ... disciplinati!

      Am inceput vacanta de vara cu un proiect deosebit: Festivalul de muzica HermannstadtFest (Sibiu). Nu am facut parte din juriu, fiica mea nu a participat la concurs. Implicarea mea a fost doar pe latura organizatorica. Daca primele doua zile au fost pline de emotii pentru concurenti, ziua a treia a fost o incercare de forta pentru mine: a trebuit sa fac fata unor adevarate atacuri din partea celor care abia asteptau sa urce pe scena pentru a primi premiul.
Dreliciuc Maria Miruna (stanga) si Dan Antonio (dreapta)
Trebuie sa incep cu laudele: toti concurentii au fost minunati pe scena! Insa ... trebuia sa urmeze si un 'insa', nu? ... la finalul celei de a treia zi, am simtit nevoia sa pastrez o amintire cu cei 2 copii DISCIPLINATI din concurs: Dreliciuc Maria Miruna si  Dan Antonio din Drobeta Turnu Severin. Sa nu se inteleaga gresit: nimeni nu a incalcat regulile concursului. Cand spun 'disciplinati', ma refer la atitudinea Mirunei si a lui Antonio in spatele scenei, acolo unde emotiile ne coplesesc, iar lumina reflectoarelor nu ajunge. Nu-i nimic: a ajuns aparatul foto!

Suntem inca in vacanta si probabil ca numai de disciplina nu va arde. Totusi, apar asemenea situatii, cum este un festival, in care disciplina este nu doar obligatorie, dar parca aduce si o nota de eleganta. Putini stiu ce inseamna organizarea unui festival: totul incepe cu ... disciplina. Dar tot pe disciplina ar trebui sa se bazeze si pregatirea concurentilor. Mi-e greu sa cred cei care au fost aplaudati si premiati, nu practica disciplina in pregatirea lor curenta.
      Maria Miruna Dreliciuc era delicioasa: sub greutatea costumului popular care ii facea si mai dificila asteptarea, era necajita doar de insistentele unor adulti care o vedeau 'prea cuminte' si o sfatuiau sa fie mai indrazneata. Antonio Dan mi-a cerut informatii privind programul Galei, apoi si-a asteptat randul fara sa chiuie, sa topaie sau sa dea buzna pe scena din cand in cand, doar asa ... ca sa vada daca nu cumva a fost strigat (?!). Si nici macar nu i-am vazut parintii in preajma. Asa ca: felicitari, Miruna si Antonio! Pe langa premiile oferite de juriul festivalului, voi ati obtinut si titlul de 'cei 2 copii disciplinati' din concurs!

Comments

Popular Posts